22 augusti 2018

Terassen (igen) & stallet

Här kommer lite bilder från i morse när jag var ute och
njöt av en frisk och härlig morgon i vår nya oas :)
🙏🏼


Igår var vi i stallet igen efter ett uppehåll över sommarlovet.
Det var ju en fantastisk kväll. Varmt, soligt och helt vindstilla.
En perfekt kväll att rida på, att mocka hage på och att sedan
övningsköra hem på.

Att det var vindstilla visade sig tydligt genom alla luftballonger som
var uppe och flög. Mysigt!

🌸

Som sagt, det var till och med mysigt att mocka skit i hagen :)


Onsdag
Det är idag en helt vanlig onsdag. Ikväll är det träning som gäller. Det blir ett Bodystep-pass så att svetten får lacka lite. Därefter en iskall dusch, en god middag och så avslutar vi kvällen med ett avsnitt av The 100 (Serie på Netflix). 


Ha en skön fortsättning!
Kram Eva
❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...