21 augusti 2018

Terassen forts.

Igår efter middagen, så fortsatte vi med vår terass.
Vi fick upp våra tavlor, vi hängde upp två lyktor i hörnan och vi monterade två
hyllor samt målade dessa vita.

❤️
Det är lite mer som återstår som tex. fylla hyllorna ;) med lull-lull,
hitta en lämplig taklampa, sätta upp fler gardiner, montera en infravärmare,
köpa lite växter mm. Men jag är jättenöjd över det vi åstadkommit!!



Dessa fina lyktor hittade jag längst inne i min garderob..
Gör sig bättre här tycker jag, än nerpackade
👍🏼


2 fina tavlor som vi köpt för ändamålet!❤️


Stallet.
Ikväll är det nypremiär för stallet med Maja. Maja har haft uppehåll över hela sommarlovet. Dels har inte tiden funnits och värmen har ställt till med problem även där. Men, ikväll ska vi dit igen - ska bli så härligt att pussa på Rivertons varma goa mule igen.

Kram Eva


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...