20 augusti 2018

Semestern slut & väggen!

Inget renoverande på semestern inte :)!
Näe, vem orkade det i den där värmen?
Inte vi. Vi njöt av att vara lediga istället.

Men, nu är det dags att avsluta våra projekt. Jag tänkte vara "ledig" i vinter från
renoveringar nämligen. Vi får väl se hur det går!



Därför har vi nu byggt vår trävägg, vårt plank - vårt vindskydd.
Vindskydd ville vi inte ha i somras, då ville vi ha vind utav bara den ;)
man är aldrig nöjd...hahahaha.... Men, nu vill vi ha det, så vi har byggt och vi har målat.

På denna vägg ska det sedan upp lite hyllor och lite tavlor och annat
lull lull. Längtar!


Igår var första träningspasset efter sommarlovet.
Då fick Wille sitta gula bälte, samt ett jättefint diplom!

Gud så stolt jag är!
❤️ ❤️

Ha en skön måndag!
Kram Eva






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...