24 augusti 2018

Ord...så här en fredag..

If you cannot be positive, then at least, be quiet!

Förkylning
Jepp, jag borde göra som meningen - vara tyst - för nu ska jag gnälla...
Jag är förkyld!!

Näsan rinner heeeela tiden, trots jag är täppt.. Har papper i näsan (ser inte klok ut - kanske det kommer en bild i eftermiddag..)

Andas genom munnen, blir helt torr i halsen & är hungrig..

Hehehe, jodåsåatte....

Men, jag är ändå glad för det är fredag! 

Fredag med bubbel ikväll och grillning. 

I morgon är det Kräftskiva, så vi ska förbereda lite ikväll - ska bli himla kul!

Vi hörs igen!
Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...