31 augusti 2018

Mamma Mia!

Min fina mamma & jag på restaurang Bullen i Malmö
Vi åt god mat och drack gott vin.
Kungörelse.
Efter middagen var det filmtajm :)

Mammamys
Igår kasserade mamma in sin ena födelsedagspresent som hon fick i somras av oss. "Middag på Bullen och Mamma Mia-filmen efter".

Vi började därför med en himla god middag på Bullen. Mamma åt en god "Kalv på Bullens vis" & jag tog en Fisksoppa. Sååå gott. Blev hysteriskt mätta!

Efter middag och kaffe så gick vi hundra meter (nä knappt) till biografen och satte oss tillrätta för att njuta i två timmar. Vilken härlig film! Åh, som man satt och log hela filmen. Skrattade mycket och ibland kom det en tår. En fantastisk Feel-good-film. Sånt som jag älskar.

Som tur var tyckte mamma också samma! En lyckad present kan jag tänka.

Nu är det fredag, och det blir fredagsmys om några timmar!

Trevlig helg!



Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...