23 augusti 2018

Lax & träning

Igår åt vi här

Middag
Igår dukade vi på terrassen (som dom flesta kvällar) . Kvällen var ljum och solen sken. Som tur är har jag ju satt upp gardiner, så vi kunde dra för dessa så att solen inte stack rakt i ögonen. Men, det är ganska skira gardiner, så ljuset går igenom ändå.

Det är skönt att sitta där en stund och prata om ditt och datt. Middagar hos oss är heliga. Det är sällan vi inte äter tillsammans alla. Kan dock ske som idag, när Wille har träning 17.30 och jag 18.00 - då äter vi i omgångar.

Det är över middagarna vi "får reda på allt" som sker i barnens värld. Mysigt tycker jag.

Efter maten och innan träningen, hann jag putsa lite fönster. Det är ju faktiskt en fröjd att göra det med den nya maskinen. Går snabbt och lätt. Fast jag märker idag att jag inte ska putsa när solen står rakt på. Det blir inte rent.. Två fönster måste därför göras om idag. Ja ja, vad är en bal....

För övrigt så är det torsdag idag och normalt en stallet-dag - men nu är det ju flyttat till tisdagar, så det känns lite konstigt. Därför tar jag mig ett extra träningspass ikväll. Jag gick aldrig på Bodystep igår, utan jag ändrade till Bodybalance. Men, ikväll blir det ett Bodystep-pass. Whop whop!

Ikväll tittar vi på Ernst och Wahlgrens värld :)!

Kram Eva





Bodybalance på gång



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...