27 augusti 2018

Kräftskiva

Välkomstbubbel fick vi ju ha!

Fick äntligen användning för min stora ishink.
När den inte används till detta, är det en stor kruka som står
ovanpå vårt plåtskåp
.


Det grillades också på vår kräftskiva.
Det skötte männen... :)


Så här såg min dukning ut detta år.
Rött & vitt som sig bör. Sångerna på ett underlägg, så att alla var tvungna
att lyfta på tallriken när vi sjöng :)


16 styck blev vi.
Tur vi har ett så bra hus som kan fyllas upp med
många goa vänner.


Tjejorna, vi som inte grillade - vi bubblade istället.


Olssons fantastiskt goda snaps.


Det var en himla kulig kräftskiva.

Den varade i 7 timmar och det bubblades, babblades, sjöngs, skrattades och så käkade vi så klart kräftor, drack snaps, paj plus mycket mera.

Fantastiskt med vänner och fest!

Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...