28 augusti 2018

Bildkavalkad

Igår kväll när jag och Staffan tog en pw, så gick vi extra fort..
Vi lyckades undvika oväder... Så svart det blev..


Min fina påg på väg till skolan i morse.


Trevligt välkomnande till stallet idag.


Maja & Riverton


..........och här har vi Maja & Rambo

Sista månaden
Jaha, det närmar sig slutet på augusti. Den så kallade sista sommarmånaden. För min del hoppas jag på en rejäl brittsommar-september. Känner att jag inte har utnyttjat vår fina terrass så som jag velat. Har det inte varit för varmt, så har det minsann hällregnat... :/

När ska det vara en "lagomkväll" då? På fredag kanske? Ja, vi får väl se.

Föräldramöte
Idag är nog första gången jag inte går på ett föräldramöte. Annars har jag säkert gått på alla alltid. Men, ikväll var det tisdag och det innebär ett tag framöver att vi är i stallet. Så Staffan är iväg. Faktiskt skittråkigt att gå själv, men ibland får man göra det. Undrar om det sagts något bra!

Serie
Nu blir det till att logga ur och koppla upp. Dags att kasta sig i soffan och kolla serie.

Ha en fortsatt skön tisdag!
Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...