17 juli 2018

Lite bilder

Aperol Spritz.
Sååå god drink


En otippad kombo.
Gräddädelost i en crustad toppad med jordgubbssylt.
Urläckert!



Igår tog vi oss ett kvällsdopp i Pude sjö.
Klockan var 20.00 och det var 27 grader varmt i luften.
Älsk på denna sommar!!


Efter ett kvällsdopp blev det en pw till bilden av solnedgången.
Man blev nästan lite lyrisk.


Stretching upp mot himlen.


Mitt nya inköp. Tack för påminnelsen mamma!
Nu har jag snart putsat alla fönster :)
Det är ju så lätt!!


Semester.
Om två dagar går även jag på semester.
Staffan är inne och jobbar denna vecka. Det gör att vi får en extra vecka tillsammans senare.
Härligt!

Sommar.
Med denna fantastiska sommar så njuter vi varje dag. Oavsett om vi jobbar eller ej. Allt är så mycket lättare med fint väder. Förutom sömnen då.... Till Majas rum har vi varit tvungna att köpa en AC. Det går inte att vara i rummet alls... Dessutom har vi virat ner den gamla extremt fula och smutsiga markisen.. Man skäms så ful den är. Men, vi får blunda helt enkelt.

Vi hörs!
Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...