19 juli 2018

Första semesterdagen & vabb

Min första lediga dag och jag började med ett litet stretchingpass
🙏🏼 ihop med dagens första kopp kaffe (den bästa om du frågar mig!)
& morgonnyheterna.


Semester - Idag är det egentligen min första semesterdag, men jag får byta ut den till min första lediga dag från jobbet. Idag vabbar jag nämligen. Wille känner sig nästan frisk, men är helt slut och orkar inget. Så klart efter det "träningspass" han hade i över 12 timmar. 
❤️ Det tär lite på kroppen och han har därför legat inomhus hela dagen och vilat.

Vi som hade planerat en tur till Pude sjö med matkorg och många härliga och svalkande dopp! Vi får ta det en annan dag. Bäst att Wille blir helt frisk så att vi kan åka iväg i helgen.

Kvällens träning blir bodystep. Huj...det är en urladdning som heter duga. Man ser ganska normal ut när man går in i träningslokalen, men efteråt som en nykokt röd kräfta som är något fläckig i ansiktet...


Ha en härlig torsdag - ikväll är det Ernst - whohoooooo!

Jag intog min lunch inomhus. Det är galet varmt ute.
Maten smakar inte lika gott.
Men, med ett god tidning och svalka -
så var min laxsallad grym!


❤️
Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...