29 juni 2018

En mysig restaurang/bar

Så där mysigt bohemiskt/Ibiza-likt som jag gillar!


Kommer inte ihåg vad stället hette bara....
Får fråga släkten..


Kusinerna i myshörnan


Så här såg myshörnan ut i dagsljus :)


En kväll tog vi taxi till Magaluf. Partystället nummer 1 på Mallorca där säkert många i min generation har festat loss i sina ungdoms år. Inte jag dock, men jag vet att halva resesällskapet har gjort det :o).

Här var det mysigt och trevligt och vi tog några drinkar på väl valda ställe innan vi gick rakt in på bargatan och satte oss på en bar.. hahahahaha. Det var en upplevelse. Precis en sådan vi ville ha! Härligt att känna sig som tonåring igen.



Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...