7 april 2018

Stackars Riverton



Annika Lindhes foto.


Så här såg Rivertons ben ut i torsdags när Maja tog in honom från hagen... Lille pågen. Som tur var inga senskador och inget som pulserade blod. Men veterinären fick sy ihop honom och nu går han på antibiotika ett tag -och ingen ridning på tre veckor...snyft....

Precis när Maja börjat igen efter vintervilan...snyft... Men, sånt är livet med djur - vi är bara tacksamma att det inte var värre.

Maja fick prova att rida Dan istället - jösses vilken fantastisk häst. Otroligt Annika & Thomas vilka fantastiska hästar ni har :). Morgan-hästar har nu en speciell plats i mitt hjärta.

Nu kanske det blir mer övningskörning dessa veckor och då får vi så klart köra ut och pyssla med honom och pussa honom på mulen.

Ikväll vankas det familjeträff!

Ha en skön lördag!
Kram Eva

Annika Lindhes foto.
Pågen i lösdriften - en liten liten hage för honom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...