24 april 2018

Liten Pigge :)

Min nya lilla Pigge - förvaring.


Visst är den fin ❤️?

Tisdag...
När man har sjukt mycket att göra på jobbet, så går dagarna hiskeligt fort. För när man väl kommer hem så finns ju där också jobb och sedan somnar man totalt utslagen i soffan :) - vips så är det en ny dag!

Göteborg
På fredag är jag och Staffan lediga. Då ska vi åka till Göteborg och ha en trevlig helg tillsammans med svägerskor och svågrar. Det är Staffans 50-års present som skall gå av stapeln. På fredag blir det mysshopping och got att äta och dricka. På lördag ska vi gå och se Danny Saucedos show och avslutar med ännu mer gott att äta och dricka.

Ska bli en härlig helg måste jag säga -längtar väldigt mycket!

Ikväll blir det lite träning - BodyBalance - underbart! Det behövs..

Kram Eva

❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...