5 april 2018

Hallen đŸ‘đŸŒ

LĂ€gg till bildtext

SÄ var hallens golv ocksÄ klart!
Nu ÄterstÄr en omgÄng fÀrg pÄ vÀggarna i hallen och i taket (har fÄtt en omgÄng redan), lister lite överallt.... (hatar lister) och dörrar.
Dörrarna fÄr vÀnta. Vi köper dessa under vÄren nÄgon gÄng och sedan ber vi om hjÀlp att sÀtta dit bÄda. HÀr kÀnner vi oss osÀkra och dÄ Àr det bÀttre att ta hjÀlp.

Elen fÄr vi hjÀlp med av kÀra svÀrfar :o) - nu ska vi bara se nÀr tiden till detta finns. Kan behöva mer el...det Àr litta jobbigt (I-landsproblem) att dra förlÀngningssladdar kors och tvÀrs.

Wille Àr tveksam
till om han nu vill ha 120-sÀngen. Wille Àr lite vidskeplig och sÀngen kommer frÄn min fina mormor Inga. Han Àr rÀdd att hon spökar i sÄ fall för honom.. Fast det gör hon inte, det lovade hon mig innan hon gick bort :).

Plus att det Àr flera som sovit i den sedan dess. Men...vi fÄr vÀl se.

Dags för jobb!
Kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det Àr jÀtteroligt att lÀsa!
Kom gÀrna förbi fler gÄnger och passa pÄ att skriva en liten kommentar dÄ ocksÄ :).

Varma kramar frÄn Eva

BĂ€sta dagen

  Idag Ă€r bĂ€sta dagen pĂ„ veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕SjĂ€lv kĂ€nner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gĂ€ller alla a...