4 april 2018

Det artar sig :)


Hej så här en onsdag!

Min fina och duktiga man jobbar på för fullt på ovanvåningen med att renovera och fixa och ha sig. Jo, jag hjälper så klart till :o)!

Nu är golvet klart i Majas rum! Vilken skillnad alltså. Så extremt skönt att få ett golv som är lätt att hålla rent. Lite "meckigt" att flytta runt möblerna för att kunna lägga golvet... Vi kan ju inte ta ut alla möbler, för vi har ingenstans att ställa det..hahaha... Men, det gick - och rummet fick sig en rejäl städning också. Plus att jag tvättade hennes fönster - både insida och utsida.

Vågar inte berätta när det gjordes senast.. Man kan väl säga som så att jag hatar att putsa fönster...

Nästa steg:
Måla väggarna i hallen & lägga golvet i hallen också. Detta projekt har Staffan påbörjat, för han är ledig och jobbar hemma för fullt i stället. 

Jag jobbar också hemma. Med mitt vanliga roliga arbete! Tyvärr har jag fått en ny omgång av magkatarr :( så jag behöver lugn och ro runt omkring mig när jag jobbar och det får man inte av att sitta i kontorslandskap....som vi gör. Det fungerar när man är stark och mår bra. Inte annars. 

Jag har inte ens tränat sedan i fredags... Illa.. Ska se om jag kan få igång mig själv till ett träningspass ikväll. Vi får se... Samtidigt vill vi nu såå gärna bli klara med ovanvåningen (med det vi kan) så att vi kan gå vidare med annat. Fast 30 minuter på löpbandet borde jag hinna med. Eller hur?

Ha det gött!
Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...