16 mars 2018

Vit hjort & ett vackert öga

Visst är det en annorlunda spegel...
Hästars ögon är så fantastiskt vackra.




Favoritgänget kom och hälsade på.
Hjortgänget med den vita hjorten.
Visst är det fräckt!


Livet
Jag läser många bloggar.
Bloggar som berör mig väldigt mycket. Man liksom "lär känna" personen bakom. Idag har jag läst om det fantastiska livet i LosAngeles för en svensk familj som lever livet just nu, jag har läst en blogg om det vardagliga livet och pusslet och jag har läst en blogg idag om att få det fruktansvärda beskedet om bröstcancer...

Det påminner mig om att ta vara på livet. Det går inte i repris och därför är det sååå viktigt att njuta varje dag. Gör något för din egen skull varje dag. Om så bara pussa på dina barn - eller ta en promenad och titta upp och få snöflingorna i ansiktet (jo, nu snöar det igen...suck..). Boka en date med din man, dina barn, din granne, din väninna, en som du vill ska bli din väninna!

Livet måste levas!

Stallet
Igår lyckades vi pricka in vinter/vårstorm och gräslig kyla. Men, det var ändå kul och mysigt att komma tillbaka till stallet och få snusa häst och trycka in ansiktet i halsen och pussa mule. Tjejerna red ut en runda.

Nu väntar jobbet - ha en härlig fredag!!!

Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...