19 mars 2018

Vackert

Visst är det vackert med en rejäl bukett blommor?!


Det lyser verkligen upp ett bord :)

Måndag
Vips så var helgen över....
Vi har haft jättekul faktiskt. Vi har haft vänner över på middag och vi har fortsatt renovera på ovanvåningen. Det är ju bara så trögt med renovering.. Allt tar så lång tid. 


Men, den som väntar på något gott.........

I söndags så väääldigt tidigt på morgonen så ställde Skånetrafiken in Majas buss till jobbet... Själv kunde jag INTE köra...fniss... så det blev till att boka en taxi till flickebarnet. Till jobbet måste hon ju komma och inte kan man cykla eller gå dit, det är för långt.

Tror jag ska ta och maila Skånetrafiken och be om pengar faktiskt...


Ha en härlig måndag!
Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...