21 mars 2018

Kvällsmys & grön leopard

Wille & Rambo myser


Hej!
Efter ett telefonsamtal med Staffan så bestämde vi att jag skulle avboka träningen ikväll och så ska vi se i fatt oss på diverse olika serier och andra program. Jag tränade dock 2 timmar igår och ska träna i morgon, så jag känner mig inte så lat ändå.

Döm om min förvåning när mitt passa idag redan var avbokat.....

Har jag kanske gjort det omedvetet?
 
För det var bokat, för det stod nämligen under raden "avbokade pass".. Hrm.. ett frågetecken som jag aldrig får svar på. Spelar ingen roll - jag tolkar det som att det inte var meningen alls att jag skulle träna idag :) - skönt!


Så det ska därför bli extra skönt att köra hem från jobbet idag. Rakt hem, provsitta Staffans nya arbetsbil (ett monster!!) och sedan käka lite och byta om till min nya mysdress "grön leopard" (se nedan bild) och krypa upp i soffan - skönt!


Jag är gräsligt trött på min förkylning nu. Den har varat i några veckor. Det räcker faktiskt. Jag vet nu hur det är att vara förkyld....

Ha en skön kväll!
Kram Eva


Min nya mjukisdress från Loika.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...