22 mars 2018

Blandare

Nya  đŸ‘đŸŒ

Hej!
IgÄr var Àntligen rörlÀggaren hos oss för att hjÀlpa oss att byta blandare till bÄde kök och badrum.
BÄda tvÄ höll ungefÀr lika lÀnge (kort tid) dvs ca. 6-7 Är. Den vi hade i köket var en snygg Italiensk design - dyr som pocker och den vi hade i badrummet var en billigare variant frÄn Ikea.

Att man inte kan laga en frĂ„n Ikea det vet jag, men att den dyra frĂ„n Italien skulle rosta igen totalt hade jag aldrig kunnat gissa. 


Mycket irriterande!

DÀrför blev det nu tvÄ nya kranar frÄn Ikea. Lika bra! Dessutom sÄ ser kökskranen nÀstan identisk ut med den vi hade dÀr innan. Kostade nÄgot mindre bara... plus att vi nu Àntligen har köpt med avstÀngning för diskmaskinen
đŸ‘đŸŒ

Nu kan vi ÄtergÄ till renovering av ovanvÄningen!
Kram Eva

1 kommentar:

Tack för din kommentar - det Àr jÀtteroligt att lÀsa!
Kom gÀrna förbi fler gÄnger och passa pÄ att skriva en liten kommentar dÄ ocksÄ :).

Varma kramar frÄn Eva

BĂ€sta dagen

  Idag Ă€r bĂ€sta dagen pĂ„ veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕SjĂ€lv kĂ€nner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gĂ€ller alla a...