26 februari 2018

Taekwondo

Wille med sin tränare


Wille in action


Måndag igen

Denna måndag är jag så äntligen tillbaka på jobbet.
Jag har jobbat ganska mycket hemma trots influensa, för min kropp är inte gjord till att ligga still - utan när jag inte ville vila mer, så satte jag mig med filten om mig och jobbade. Sååå skönt att göra något vettigt varje dag, trots sjukdomar.

Någon fysisk ansträngning har jag inte klarat av på en vecka, det gick absolut inte. Dammsuga hallen två gånger, och jösses så jobbigt det var!

Men, att sitta på en stol och använda hjärnan och fingrarna - det fungerade bra.

Taekwondo
🥋
 Igår följde jag med Wille på hans Taekwondo-träning.
Åh, så stolt jag blev. Nybörjare är han och har tränat kanske 8 pass totalt - men jösses så duktig redan. Varje gång det var något nytt, så visade instruktören tillsammans med Wille. Jag riktigt såg hur stolt han blev varje gång.

 ❤️

Det värmer ens mammahjärta rejält. Det är sååå skönt att han hittat en träningsform som han tycker är kul och något han gör utan kompisar från förr. 


Nyttigt!

Nu ska jag ta en kopp kaffe och fortsätta jobba.



Ha en skön måndag!


Kram Eva



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...