21 februari 2018

Sjukstuga

Medicament.


Jösses 😳... sĂ€ger jag bara..
2 totaldÀckade vuxna Àr vi hÀr hemma.
SĂ„Ă„Ă„ sjuka đŸ˜©.
Vi har varit hemma hela veckan och man kan nog sÀga att sjukdomsförloppet började för mig i fredags och för Staffan i lördags.

Min började med att jag tappade rösten och hade trÄngt över bröstet. Men mÄdde bra ÀndÄ.
DĂ„ligt mĂ„dde jag först sent söndag kvĂ€ll.... dĂ„ kom hosta, huvudvĂ€rk, snuva, orkeslösheten mm. Men jag har lyckats hĂ„lla febern borta. 

Kan bero pÄ att jag tagit influensasprutan

Idag onsdag Àr det snÀppet bÀttre, men vi orkar ÀndÄ nÀstan inget! En dag i taget, en middag i taget och brutalt sötsugen hela tiden.

Packade in presenter t Maja som fyller Ă„r pĂ„ fredag, det var jobbigt.... 

OS har vi sett allt av. Kul i och för sig. Mem hade hellre varit frisk 😞.

Nu ska vi tÀnda lite ljus och flytta oss ett steg i soffan och snart hÄlla kvÀll.

❤️ kram frĂ„n mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det Àr jÀtteroligt att lÀsa!
Kom gÀrna förbi fler gÄnger och passa pÄ att skriva en liten kommentar dÄ ocksÄ :).

Varma kramar frÄn Eva

BĂ€sta dagen

  Idag Ă€r bĂ€sta dagen pĂ„ veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕SjĂ€lv kĂ€nner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gĂ€ller alla a...