7 februari 2018

Konferens & Shopping

Hos min frissa ser det ut så här :)
Där var jag igår och blev snygg i håret minsann!


Konferens
I morgon bär det av till huvudstaden för en säljkonferens i dagarna två. Intressant och förhoppningsvis givande. Tråkigt är att man "kommer efter" med 2 dagars arbete OM jag inte jobbar en sväng på kvällen. Oavsett så packar jag ner träningskläder i alla fall och tänker hinna med ett träningspass efter dagens slut och innan den gemensamma middagen. Det bör jag ju hinna. Bara man inte drar ut på tiden och bara vi inte ska äta så tidigt (brukar vi inte göra)

Jag är ju verkligen en rutinmänniska, så att åka bort så här två dagar är inte min grej... Dessutom sover jag skitdåligt första natten på hotell. MEN, jag får träffa mina trevlig kollegor och DET ser jag verkligen fram emot.

Shopping
Ikväll ska jag och Maja en sväng till grannstaden och ett köpcentrum. Maja behöver shoppa lite sa hon och mamma-mu följer med :).
Jag har redan shoppat vad jag ska idag. Var på Lager157 och köpte svarta jeans, svart tröja, 1 vitt och 1 svart linne och 10 par vita strumpor. 400:- - som hittat! Min shopping-tarm är därmed tillfredsställd. Om jag inte hittar något speciell ikväll alltså....

Ha en skön kväll!
Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...