22 januari 2018

Myshelg med vänner ❤️

Ett härligt dygn med käraste vänner!

Mysdygnet!
I lördags kom T, R & L till oss vid 16 då vi började med en Irish Coffee vid brasan. Mys!
Sedan käkade vi en gudomlig räkmacka med gott vitt vin till det. Staffan hade sedan förberett en filégryta som var helt fantastiskt och till det drack vi ett Zinfandelvin (alltid hos oss...) och avslutade sedan med en Mini-Magnum och gottor. 🥂

Hiskeligt mätta (runt 23-tiden) hoppade vi i mysdressen, kastade oss i soffan och tittade på filmen CHiPs som var jätterolig. Verkligen ett tips! Sen orkade vi inte mer...

Efter några timmars sömn så åt vi en stor och god och lugn frukost ihop.

Detta upplägg gör att vi hinner med att umgås, prata, skratta, diskutera, sova, äta och bara ha det fantastiskt bra! Det gör vi en gång i kvartalet som minst.
❤️

Också ett tips jag bjuder på så här en måndag 😄!


Söndagscykling HIT och innan dess Cirkelfys.
Träna bör man!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...