19 december 2017

Värdelös bloggare...


Hemma hos Nina i Marieholmsbruk Av Johanna Flyckt Gashi Foto Carina Olander
Oj, vad snyggt med röda dörrar!
Snacka om blickfång!


Bild lånad av Lantliv.com


Ja, man kan inte beskylla mig för att vara den bästa av dom bästa bloggarna. Men, det har inte varit så kul den sista tiden att skriva..... Nu kanske jag har fått tillbaka liten liten lust - vi får väl se. Sedan är det ju inte såååå många som läser heller, så det gör ju inget. Jag skriver mest för mig själv!

Tisdag och julvecka.
Det är stirrigt och mysigt. Längtar efter ledighet måste jag säga.. Jag ska jobba mellandagarna, men är ledig efter nyår. Perfekt tajming tycker jag :).

Vi har julen i år!
Ca 20 personer invaderar Angelshem vid 14.30 på julafton och jag hoppas alla stannar läääääänge. Vi äter och myser och öppnar paket, fasas över alla dessa julklappar till barnen och så njuter vi lite extra av att se deras tindrande ögon oavsett... och så äter vi alldeles för mycket som vanligt. Men, det är ju underbart!

Men, nu ska vi först igenom tisdagen.

Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...