21 december 2017

Julgranen

Det blev en Kungsgran även i år.


Även om en Rödgran luktar mer jul, så tycker jag Kungsgranar är finare.
Dessutom så sticker jag inte mig hela tiden på denna.... Om nu det har någon
betydelse :).


Förberedelserna fortsätter. Eller det mesta har varit klart länge i och för sig.
Men...jag har känt mig extremt stressad. Sjukligt stressad. Tror det har med
jobbet att göra också. Men, igår var det som om allt vände.

Helt plötsligt så känner jag igen mig själv igen - mår bättre - stressar inte så mycket
- och så kom jag iväg på träning. Är helt övertygad om att träning är det bästa till ALLT!

Idag har jag, på lunchen, handlat den mat som åligger oss till jul.
Varit på Systemet och bunkrat (?) och stått i kö på ICA för att hämta paketet
från Bredbandsbolaget. Jag har beställt ett nytt starkare modem.

Håller alla tummar och tår att det gör så att uppkopplingen blir säkrare framöver.

Nu är snart arbetsdagen också slut (jobbar hemifrån idag och tar mig en kaffepaus)
men först några snabba ordrar innan jag stänger locket.

Vi hörs!
Kram Eva



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...