13 september 2017

Utsikten

Min utsikt idag
Hemmakontor
Jag har ju fixat till mitt hemmakontor ganska mycket. Det återstår lite med tanke på att det samtidigt är gästrum. 

Jag beställde en ny gardin som jag blev ganska nöjd med... Ganska.. Därför fortsätter jag leta. 
Denna hissgardin kan jag ha i vårt sovrum om det skulle vara så. 

Jag har äntligen fattat att jag ska ha längder - och varför inte ett par rosa :)? Ett par rosa som passar till det rosa överkastet och den rosa mattan? Jag har spårat in på Guld & Rosa. Det är kanske inte modernt längre... Men så är jag inte känd för att följa modet - jag kommer på att det är snyggt när det inte är på modet längre..hahaha. Men jag bryr mig inte. Försöker hitta det där "hotellrumskänslan" här i gäst/kontorsrummet. Ska man då ha sammet under höst och vinter?

Idag sitter jag här och jobbar. Inget planerat, men sonen är sjuk och det föll på min lott att vobba (som bara jag kan göra i denna familj) då maken var på begravning. Såå, utsiktsfotot är från nu och det är pissväder ute och värre ska det bli.

Suck.. Tror jag får surfa efter lite rosa gardiner ikväll. Nu fortsätter jag jobba.

Ha det gott!
Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...