5 september 2017

Inspiration badrum...


Snyggt!

Badrum
Ibland behöver man förnya.

Men att förnya behöver inte kosta en förmögenhet - tack o lov... Nu har jag hittat hur jag ska förändra i vårt badrum i höst. Se bilden. Lite från Mio och lite från Ikea. Fast det är tydligen inte bara jag som hittat detta, för sakerna är "restade" och kommer in i slutet av september.
Då står jag och bankar på dörren!

Jag anar ett samband hemma hos mig... Snart har jag rosa och grått i varje rum...
Kanske inte så kul - men himla snyggt :).

Frågan är: Ska jag ha likadant både uppe och nere?

Ha en skön tisdag!

Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...