Helgens bravader
![]() |
| På väg till dopet av Mille. Dalby Kyrka. |
![]() |
| Jättefint ordnat dop och fest efteråt. |
![]() |
| Efter dopet åkte vi till Sandi & Johan och bubblade... |
![]() | |||
| ....och käkade gott grillat och hade jättemysigt! |
![]() |
| En del av gänget |
![]() |
| På väg till dopet av Mille. Dalby Kyrka. |
![]() |
| Jättefint ordnat dop och fest efteråt. |
![]() |
| Efter dopet åkte vi till Sandi & Johan och bubblade... |
![]() | |||
| ....och käkade gott grillat och hade jättemysigt! |
![]() |
| En del av gänget |
Kommentarer
Skicka en kommentar
Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).
Varma kramar från Eva