11 september 2017

Foton från helgen

Här är jag i fredagsmood - och ska iväg på AW med kära kollegor.
Som för övrigt blev en himla trevlig tillställning. Lite blöt kanske...
 
Igår var jag bland annat med Maja i stallet.
Det blev en mysig liten uteritt och sedan träning på banan för Maja & Rivertons del.
Det var ju en härligt solig och mysig dag!
 
På seneftermiddagen var vi här. Vid häcken..
En sista klippning/ansning innan hösten. Rensade även rännorna och
klippte gräsmattan. Fix och trix med andra ord.
Måndag idag!
Lite väl mörkt på morgonen för min smak... Hur ska det gå i höst och vinter undrar jag..
Blir ju så himla trött av det. Bäst att vara ute mycket på luncherna! Så idag gick jag ut på lunchen... Då var det helt grått och mulet och regnade.. Ingen sol där inte. Men lite lite ljus i alla fall..

Ha en härlig dag!

kram Eva
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...