8 september 2017

Fredag hela dagen!

Igår körde jag Bodystep den atletiska versionen.
Det är nästan en "nära-döden-upplevelse"
Men jösses så skönt efteråt!

Så var det fredag igen!
Visst är det härligt?


Fast en sak jag inte förstår... Måste det verkligen bli mörkare och mörkare? Jag hatar mörker och på morgonen är det numera mörkt.... Bläääää! Bara att bita ihop..jag vet..

Ikväll ska jag på AfterWork med mina kära kollegor. Vi ska hem till vår pensionär Gert och grilla i hans koloni ikväll. För tillfället spöregnar det här. Men, det kan ju bli bättre under dagen. Annars tränger vi in oss i deras uterum, så det löser sig nog.

Gott grillat och gott vin till det - det längtar jag till!


Önskar dig en härlig fredag!
Kram Eva
  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...