22 september 2017

Designad frukost



Till frukost serverar jag Wille ett glas fil, två mackor och ett glas mjölk på
designbrickan från Gynning Design. Fint ska det vara!


Willepågen redo här för vandring en hel dag.
Turligt nog var det igår när det var strålande väder.
Dock mycket blött i skog och mark, därför är vi sååå glada att vi
hann köpa ett par GoreTex-kängor. Höst-vinter och vår skorna är därmed inköpta och invigda!

Igår var jag på ett fysiskt rejält tufft BodyStep pass den atletiska versionen.
Fy fasiken så jobbigt det är och så hög pulsen är och så bra man mår..... efteråt!


Nu är det fredag och arbetsdagen börjar lida mot sitt slut.
Själv tar jag mig en eftermiddagsfika nu, för att orka dom sista minuterna.
Efter arbetsdagens slut, så tar nästa jobb vid. Vi ska i helgen bland annat måla om i vårt TV-rum och alla prylar ska bort
ikväll, golv täckas mm för att kunna börja måla direkt i morgon bitti.

I morgon kväll kommer kära vännerna Mausi & Stefan på besök.
Tur dom inte ska sitta i TV-rummet.... ;) Ja, barnen kan sitta där så klart.


Önskar er alla en härlig fredag!
Kram Eva



   





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...