28 augusti 2017

Helgen, blev inte som planerat....

Nytt sängbord, ny pall och ny matta i vårt gäst- & arbetsrum.
Mycket nöjd!

❤️ Helgen blev inte riktigt som planerat tyvärr. Staffan åkte på en rejäl maginfektion i fredags morse och har legat i dagarna tre. Är på benen idag, men jobbar inte.

Jag jobbar hemifrån, (tack gode gud för att jag kan!) för så klart åkte jag också på det och är inte frisk ännu... Konstig sak det här. Mellan "attackerna" så mår jag bra.

Barnen har inte en antydan om att må dåligt, så det måste vara jag och Staffan som åkt på en magbakterie. Vi får väl se....

Måndag idag, och som ni förstår lär det inte hända för mycket idag. Kanske vi kan påbörja arbetet ikväll med vår terrass. Men, jag lovar inget.. Synd, för jag hade hoppats på att den nästan skulle vara klar nu. Sjukdomar är som bekant inget man kan förutse.



Okej.. tänkte prova lite kläder i lördags. Men är det inte en konstig plats att hänga kläderna på?
Jag kan ju inte se mig själv i spegeln...hahahaha

I fredags fick jag fixat naglarna. Välbehövligt som synes.

Ha en bra måndag!
Kram Eva


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...