30 augusti 2017

Bungypump-stavar!

Staffans nya BungyPumpStavar med 6kg motstånd!

Igår kom paketet vi väntat på några dagar.
Då kom Staffans beställda BungyPumpStavar. Istället för att bara ta en vanlig och snabb PowerWalk med stavar, så använder vi nu istället Pumpstavar med motstånd. Det ger 70% bättre effektivare träning! Känns i hela överkroppen, sa Staffan. Jag har inte provat än.... Vågar inte med en maginfektion... Kanske ikväll...

Ikväll är det första föräldramötet för denna termin.

Ha det gott!
Kram Eva

1 kommentar:

  1. Hur var dom har du testat dom ??
    Hoppas allt är bra med dig vännen har varit dålig att besöka mina bloggvänner men ska ändra på det nu !
    KRAMISAR

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...