Blöt PW


Vi gick ut torra men kom hem genomblöta ❤️. Äsch det gör inget!
Det var skönt att komma ut liten sväng. Avbokade Bodypumpen pga huvudvärk,
så allt är bättre än inget.

Kram Eva




Kommentarer