31 maj 2017

Malmö Live "a room with a view"

Malmö Live. Här bodde vi i helgen.
Min present till Staffan när han fyllde år var en heldag
inkl. övernattning med mig :). 

Efter lite strosande på stan käkade vi lunch på Mando.

Kaffe, kaka och lite vin tog vi sedan vid Södertull.
Mycket folk i omlopp och fantastisk väder!

Jag hade bokat 17:e våningen!!
Snacka om utsikt och ett härligt rum.
Dessutom hade jag bokat Skumpa med frukt och choklad
.

Glada och goa!

Innan middagen, så blev det en fördrink i Sky Baren på 25:e våningen
Vilken utsikt i detta härliga väder. Coolt!
 

Lite trötta men glada!

Utsikten från Sky Barens toalett.
Texten som finns på fönstret: #notashittyview

Sedan promenerade vi till Davidhalls torg och in på restaurang La Bonne Vie.
Här vankades det franskt gott. Vi satt så klart på uteserveringen.
Vi åt en fantastiskt god fisksoppa med ett härligt gott vitt vin till.

Vårt rum

Sååå fint och mysigt att kunna ligga i sängen och ha
denna fantastiska utsikt.

Vi kommer att leva på denna helg länge. Fantastiskt hotell - jag vill dit igen och det snart! Gudomlig frukost och jag sov som en prinsessa i sängen. Staffan var också jättenöjd med min present till honom. När han fyllde år fick han ju lite annat av mig och barnen, men detta var bara från mig. 

Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...