4 maj 2017

Hjääääälp...

Eva Angels foto.
Hjälp... 
Övningskör
Då var det på allvar nu då. Maja är 16 år och får börja övningsköra.

Jättekul.
Jätteläskigt.

Staffan har kört en gång och jag en gång med henne. Än så länge är vi vänner :o).
Känns som att Maja är väldigt lättlärd, så det är bara till att köra flera gånger i veckan. Försöker man köra varje vecka så kommer Maja vara en van bilförare när det är dags för uppkörning.

Tvivlar inte en sekund på att detta kommer gå galant!
Fast..jag höll mig hårt i dörren och försökte bromsa....hahahaha...och då är vi inte ute i trafiken.

Fortsättning följer.

Träning
Ikväll väljer jag mellan Pest och Kolera. Det blev Pest :o). Ikväll ska jag träna Bodystep. Det gör ont i foten.. Men, om jag väljer Bodypump så gör det ont i axeln. Sååå, idag får foten lida.
Är inte ett dugg peppad... Så jag har sagt till Li (vän och tillika instruktören) att jag hämtar henne - så kommer jag inte undan... He he he.

Ha en skön torsdag!
Kram Eva


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...