8 maj 2017

Amarone

Eva Angels foto.
Lägg det här namnet på minnet.
Väl värt att köpas. Mycket väl värt :)

Lördagshäng
I lördags började jag dagen med en härlig pw som väcker kroppen. En snabb dusch och sedan övningskörning med Maja. Vid lunchtid kom mamma och vi tog oss ner till Bonnamarknaden i byn. Ett par trevliga timmar där vi hittade både gott och fint. Sedan åkte vi hem och planterade fina blommor vi fick av mamma (hoppas jag nu klarar dessa..)

Grillen tändes och Staffan grillade goda köttbitar och lite korv som jag "fyndat" på marknaden. 

Det var ju en helt fantastisk dag med strålande solsken och vindstilla. 

Vi dukade bordet på terassen och satt ute både länge och väl och åt himla god mat och drack ett fantastiskt vin. Ett vin som Staffan fick när han fyllde 50 år. Vi har några stycken olika och det är så mysigt och gott att ta fram ett "riktigt" vin en sådan här kväll. 

Måste köpa fler sådana flaskor.
Ska bara komma ihåg det...

Måndag igen!
Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...