20 mars 2017

Söndagsmys med dotter


En stor ChaiLatte till Maja och en MockaLatte
med extra mycket kaffe till mig.


Igår var det en härlig mamma-dotter-dag. Ja, även resten av familjen var med på ett hörn. Jag och Maja åkte först till köpcentrat i närheten. Där satte vi oss på Espresso House och tog en fika och pratade i ett par timmar. Det vår år sedan vi gjorde det. Riktigt mysigt och något jag gärna gör regelbundet. En timme bara hon och jag och inga mobiltelefoner är ju lyx!

Efter fika körde vi hem och hämtade upp pappan i familjen och så körde vi till vår träning. Det var dags för ett pass BodyPump för oss tre. Jag fick alltså med mig både dotter och make :)!!

Ja, Staffan har tränat det innan, men inte Maja.

Redan på vägen hem kom träningsvärken och som jag har skrattat åt Maja. Stackars tös, jag vet precis hur jäkligt det är efter första gången. Fy fan säger jag bara. Det känns som att hela kroppen har feber. Men guuuud så nyttigt!

Snabbdusch på oss alla och sedan körde jag och Maja till IKEA och käkade middag och shoppade värmeljus!

Vi ramlade sedan in genom dörren och det blev ryggläge i soffan. Kollade lite ihop med familjen, men sedan var det vår tid igen :) - ett avsnitt av "Det okända" och sedan somnade vi!


Va?
Visst låter det härligt?


Jag lovar det var det!!

Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...