29 mars 2017

Minnen

Eva Angels foto.
För 5 år sedan är detta foto.

Minne
Igår kom det upp ett minne i mitt Facebook-flöde. Det var för 5 år sedan som min fina mormor satt i Willes rum och pratade med min fina Wille. Visst är bilden fantastisk? Min mormor är här 97 år och Wille 6 år.

Älskar denna bild!

Ont
Har så förbannat ont i kroppen idag :o). Självförvållat så klart. Tränade dubbelpass och med nya releaser - och båda var tyngre än vanligt. Passar på att träna Bodypump nu, för min gissning är att jag får en spruta i axeln av läkaren snart och då måste jag säkert vila. Hu, hemska tanke!

Annan häst
I helgen tog vår hästägare sitt beslut om att sälja Lewis som Maja är medryttare till. Gråt och tandgnissel kan man väl lugnt säga. Så himla synd!

Extra synd just för att Maja ju varit osäker på om hon vill fortsätta med hästar och ridning, eller om hon skulle ta en paus. Men hennes samvete sa att hon skulle fortsätta - hon ville inte lämna Lewis... Ett beslut som gjorde att hon blev taggad på nytt!

Men, jag trodde nog att beslutet om att sälja Lewis skulle få henne att ramla ner igen. Ack nej! Till min stora glädje så tog hon själv tag i det och pratade med dessa två underbara människor som äger stallet vi är i och frågade om hon fick vara medryttare till en av deras hästar.
- Dom sa ja :)!

Så vi stannar kvar i stallet, men tar oss an en ny jättefin svart häst som heter Riverton.
Nya tag!

Kram Eva

1 kommentar:

  1. Verkligen fin bild! Jag kikar in här men vi syns ju på Insta också nuförtiden!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...