14 mars 2017

Mellovinsten





Ja, jag tycker helt klart att rätt låt vann. 
Denna låten är den enda som satte sig i huvudet på mig och det rejält. Gick konstant hemma och sjöng på låten och det retade upp min dotter brutalt ha ha ha ha ha. Jag till och med sms:ade texten till henne när hon inte hörde mig för att "störa mig" riktigt mycket :). 

Ja, jag tyckte även jättemycket om Nano.
Den låter är suveränt bra! Men, jag tycker inte det är en "mellolåt".
Men jag skruvar upp på det högsta när den kommer på radion.


Visst är det härligt att man får tycka precis vad man vill och ingen kan säga att man har fel!!

Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...