4 januari 2017

Sminkbord

Majas nya sminkbord med tillhörande ny spegel och nya lampor mm är på plats.
I bild syns kompisen.


På lördag städar jag bort julen och alla stjärnor som lyser upp :(.

Jag brukar tycka att det är skönt att få bort granen, men denna gång trivs jag jättemycket
med den för den är så himla fin och för att den passar så bra i den nya hörnan.

Naw, den fina bocken har en tomteluva..

Så var det onsdag.
Igår tränade jag ett dubbelpass igen. Först bodypump och sedan bodybalance. Det är så otroligt skönt med denna träning. Jag får en hiskelig träningsvärk av det, men det är det absolut värt.
 Jag är igång igen med nya mål vad gäller träningen. Nu är det "100 pass innan midsommar" som gäller och jag har fått med mig några hugade trevliga människor. Det är bra med "pepp" och med mål - då blir träningen ännu roligare :o).

När väl midsommar kommer, så får vi ju fira alla våra träningspass med skumpa. Det är ju verkligen trevligt!

I morgon kväll ska Staffan och jag på Malmö Opera och se "Kinky Boots". En himla trevlig present från himla goda vänner. Sandi & Johan och Tessan & Roger och vi två. Åh, så mysigt. Först ska vi käka en god middag på Di Penco och sedan är det musikal för hela slanten. 

Ser verkligen fram emot detta!

Kram Eva

ps, En kollega i branschen har haft ett nyårslöfte under hela 2016 som hon fortsätter med 2017 och jag undrar om inte det ska bli även mitt nyårslöfte.... "Att alltid har en flaska bubbel på kylning" - Man vet aldrig vad man har att fira :O). Bara att man hittar en flaska bubbel i kylen är ju värt att fira...hahahaha. ds

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...