10 januari 2017

Kay & jag

Min följeslagare

Alla borde vi ha en Kay Pollak bok i väskan.
Att läsa hans bok "Att välja glädje" har hjälpt mig många många gånger.

Jag ändrar inställning till mycket. Dvs många saker kan jag gnälla över, men så läser jag lite ur hans bok och helt plötsligt så blir allt mycket ljusare.

Det är till exempel inte klokt så mycket tanken påverkar varje minut i vårt liv. Sanslöst. DET är något jag verkligen lärt mig.

Nä, nu är det dags för lunch denna tisdag. En grå och mulen tisdag - men det regnar i alla fall inte :o)!!

Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...