17 januari 2017

Gott skit


Eva Angels foto.
En god Rom som Staffan fick när han fyllde år, samt "provarglas" som han också fick :).
Gott och trevligt!
Tisdag.
Tiden rinner iväg.
Det börjar bli lite lite ljusare på både morgon och kväll.

Vi räknar dagarna tills vi ska till Thailand nu. Tyvärr regnar det ju varje dag där....måtte det ha regnat klart tills vi ska dit. Annars kan det blir en dyr resa...

Men innan dess har vi mycket kul att göra.

Idag är det en vanlig tisdag, vilket innebär träningskväll för mig. Två pass kör jag då. Härligt och roligt. Sedan är det fantastiskt skönt att komma hem och äta en god middag och ta en varm och lång dusch, innan jag kastar mig i soffan och tittar på Homeland som sändes igår (väldigt sent...)

Ha en skön kväll!
Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...