9 januari 2017

Foton

Innan Kinky Boots i torsdags, träffades vi på Di Penco och åt en fantastiskt god pizza och drack
mycket gott vin och öl. Trevligt!!

Johan, Sandi, jag och Staffan


Här är vi alla redo för Kinky Boots!
Jag, Staffan, Tessan, Roger, Sandi & Johan

Vilken FANTASTISK musikal! 
Den var suveränt bra!
Gå och se den!
Jag var helt glad och lycklig efteråt. 

Jag och min träningsvän och vän Malin!
Här är vi redo för ett Bodystep-pass i fredags!


Jag & Wille på väg ut att leka i snön som ÄNTLIGEN kom!

Mmm, det var ju inte jättemycket snö som kom, men man kunde åka
pulka ner för backen i alla fall!

Man kunde även göra snöänglar!

I fredags var jag och finaste tösen Maja i stallet och red bort till ridhuset.

En kall och "krispig" dag...hu....så kallt det var.
Men solen sken och det var ändå härligt!!

Finaste pojken Wille.


Idag är det måndag....
En ny arbetsvecka tar vid och på onsdag börjar skolorna.

Barnen njuter av sista jullovsdagarna.

Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...