19 januari 2017

För min skull?

http://i.imgur.com/If6PGcn.png


Nytt år och nya möjligheter brukar det ju heta.
Ja, det är ju sant.

Har nog tagit ett beslut att jag iår ska ta hand om mig själv mer på ett LYXIGT sätt. Kanske jag har haft det som "löfte" förr - att ta hand om mig själv. Men, jag tror det beror på att man med åldern behöver lite extra hjälp ibland...hahahaha..

Som till exempel så är mina naglar fruktansvärt tunna om jag inte bygger med gelé ovanpå. Därför har jag ju nu i 6 månader byggt naglar. Det är jag supernöjd med och kommer fortsätta göra detta året. Naglarna håller 100-gånger bättre - även i stallet!

För 1,5 år sedan var jag äntligen hos en optiker och kollade synen. Man kan väl säga att synen inte blivit bättre i alla fall... Så i morgon ska jag på ett återbesök och fixa nya brillor.

Nästa vecka ska jag på en konsultation. Jag ska helt enkelt kolla om mina magmuskler inte kom ihop igen efter graviditeterna. Jag kan inte hålla min "core" när jag tränar och min mage putar oavsett hur smal jag blir.. Om jag sedan opererar eller ej, vet jag inte än. Men, en konsultation ska jag på som steg 1.

Mommy mage :)

Klippa mig och färga håret ska jag göra innan januari är slut.

Framöver vill jag gärna bleka mina tänder också ;)

Och..så håller jag ju mig i god form med mycket träning och hälsosam kost. Och så syndar jag så klart på helgen - man ska ju leva också..


Mycket utseendefixerat, men ibland vill man ju vara snygg!
Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...