2 november 2016

Shot!


Jag har nu gjort Ingefärsshot.
Upp till bevis säger jag. En shot varje dag så får vi se om det gör underverk för immunförsvaret.
Kan ju inte bli sämre i alla fall :)


Tre dagar på Höstlovet har gått.
Wille som inte går på fritids längre tycker väl det är ganska skönt att slippa skolan, men det händer ju inget jättekul om dagarna. Jag är helt övertygad om att han hade haft roligare på fritids.... Men, det vågar jag inte säga högt... ;)

Jag var och tränade igår....
BodyPump... som jag inte tränat på flera veckor.. Det var så fruktansvärt omotiverat hos mig. Var inte ett dugg jäkla sugen. Usch säger jag bara så tråkigt jag tyckte det skulle bli. Hade hellre varit hemma i myskläder och umgåtts med familjen.

Men, jag kom dit, jag tränade och jag var super exalterad när jag var klar - fy fan så skönt det är att träna!!! Så ikväll blir det ett pass spinning. Måste få tillbaka blodet i mina lår...ajajajaj vilken träningsvärk jag har och värre blir det...hahahahaha 


Ha det gött!
Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...