7 november 2016

Hotell mm

I lördags spenderade vi dagen, kvällen, natten i Malmö.
Vi åkte in på förmiddagen och började med att åka till kyrkogården och tända ljus och lägga blommor hos min pappa och min mormor & morfar. Fint och stämningsfullt.
Sedan åkte vi till stan och shoppade lite kläder. Framför allt gick vi och letade jacka och skor till Wille.
Lunch på BurgerKing och fika på Café Gustaf Adolf.. Man måste fika..

Sedan checkade vi in på Hotell Kramer.



Vi var noga med att hälsa på Anna Kramer (grundare av hotellet) för gjorde man inte det, så kunde Anna mycket väl komma och hälsa på....oss..... Vi passade även på att gå förbi det rum det sägs spöka i. Det är Annas gamla kontor och här jobbar hon än....

Efter shoppning, bad och vila, gick vi bort till Mando Steakhouse. I Love Mando!
Det är så gott alltid!! Vi satte oss vid disken så att Wille kunde kolla in hur kockarna jobbade.

Propp mätta gick vi sedan inom Pressbyrån och handlade godis...
 "Så mycket bättre" på TV´n och uppkrupna i sängen :o) - mysigt!

Kram Eva


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...