22 november 2016

Hjortar på väg



Denna vill jag ha :o)


Jag föll.
Som en fura.


För denna adventsljusstake. Visst är den fin? Hm... får ta mig en funderare. Jag har ju redan en hög med adventsljusstakar. Men, jag vill gärna förnya mig känner jag. Vi får se i helgen. Kanske jag kan bestämma mig på lördag förmiddag när jag ändå är och fixar naglarna... Då kanske jag smiter inom butiken och handlar två styck. Tänkte ha dom i vardagsrummet ihop med mina nya julgardiner.

Kanske...kanske inte... hahahaha...

Varje kväll vi kör till stallet står dom där.
Hjortarna.... Inte är dom ett dugg rädda heller. Vilket är konstigt, med tanke på
att det i söndags var full jakt på gång.

Här gäller det att krypköra förbi. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...