21 november 2016

Helgen :o)



Uteritt i går :o) - Härligt! Tack Annika & Thomas för lånet av Riverton!

Man tar så klart posten på vägen hem ;)

Fåglarna har fått ett eget bord.
Ska ha mer granris, det kommer senare!
Äpple och nötter till fåglarna.
En liten ljusslinga ska jag nog också få till.

I lördags var vi hos svägerska Sandra med familj ihop med svägerska Tove med familj
och svärfar Kent & Lena. En himla trevlig kväll!!

Både god mat & god dricka - fantastisk gott och trevligt!


Idag jobbar jag hemifrån.
Staffan är dålig och för att inte smitta ner mina närmsta kollegor med maginfektion (bläää) så stannar jag hemma och jobbar. Det fungerar lika bra! Ibland till och med bättre, för här är det bara jag och jobbet och ingen att "snickesnacka" med..

Ikväll är det lite träning som gäller. Blev inte något träningspass på gymmet igår, utan det blev en ridtur (vilket räknas som träning) - annorlunda och kul! Ikväll är det BodyBalance och det behövs stretchas i denna kropp. Ska bli skönt!

Men, fram tills dess ska det hinnas med en hel del annat också. Som jobba, sticka iväg en sväng på lunchen, käka och jobba igen.

Ha det gött!
Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...