25 november 2016

Foton :)

Jepp, så bidde det igår. Nya stakar i fönstret och julgardinerna upp.
Visst blev det fint :)?

Detta har jag gjort idag... Akupunktur (vita nålarna) samt ström. Här ser man bara halva..
jag har hela armen och upp i nacken också... Ont gör det, men hjälper säkert!

I onsdags hade vi den årliga repetitionen på HLR + hjärtstartare.
Hoppas jag aldrig behöver använda det. Men det känns tryggt att veta hur man ska göra.
På bild är min kollega Cilla.

I tisdagskväll var det lite mörkt när vi red ner till ridbanan... 10 minuter i kolsvart mörker..
Tur hästen är så trygg i sig själv trots sin ringa ålder, för själv är jag livrädd att vi ska möta ett vildsvin..

Det är fredag :o).
Idag ska Wille på kalas och vi andra ska handla och pyssla hemma med adventsljusstakar (vi tjuvstartade bara lite igår med vardagsrummet), äta en god middag och ta på oss myskläderna. Kanske lite musik igång och ett glas vin i handen..!? 
Det vore ju inte helt fel...
Så får det nog bli..

Jag kan gå bort till kalaset och hämta Wille (eller cykla) om det behövs.

Ha en härlig kväll!
Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...